ПрАТ "Ділові партнери"

Код за ЄДРПОУ: 23721506
Телефон: (044) 277-41-99
e-mail: info@depar.kiev.ua
Юридична адреса: 03056, м. Київ, вул. В.Гетьмана, б.27
 
Дата розміщення: 30.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Приватне акціонерне товариство «ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ» (надалі «Товариство») планує в майбутньому збільшити обсяг послуг на фондовому ринку України з торгівлі цінними паперами, залучати нових клієнтів для надання консалтингових послуг, розширяти спектр послуг, які будуть надаватися клієнтам.
Інформація про розвиток емітента ПрАТ «ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ» зареєстроване у 2002 році та, як професійний учасник фондового ринку, та впроваджує діяльність на фондовому ринку України з моменту отримання Ліцензій. На сьогоднішній день Товариство має : Ліцензія НКЦПФР на здійснення дилерської діяльності - серія АЕ № 642015 дата видачі 30.04.2015 р. строк дії з 01.05.2015 р. необмежений; Ліцензія НКЦПФР на здійснення брокерської діяльності – серія АЕ № 642014 дата видачі 30.04.2015 р., строк дії з 01.05.2015 р. необмежений; Свідоцтво НКЦПФР про включення до державного реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів від 29.09.2004 р., реєстраційний № 55; Свідоцтво про членство в ПАРД, що видано 19.10.2013р. за номером 468. Як професійний торговець, ПрАТ «ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ» надає юридичним/фізичним особам (відповідно до частини 2 статті 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг») за винагороду, від імені та за рахунок клієнта послуги з купівлі-продажу цінних паперів на неорганізованому вторинному ринку. Також, за певну плату, вчиняє правочини від свого імені, але за рахунок клієнта (за договорами комісії). Операції здійснюються лише за такими видами цінних паперів: • Купівля-продаж векселів. • Купівля-продаж пакетів акцій. Послуги надаються як шляхом підписання з клієнтом одноразових договорів комісії або доручення на продаж, купівлю або обмін цінних паперів, так і шляхом підписання комплексного договору на брокерське обслуговування, коли кожна конкретна операція ініціюється клієнтом шляхом надання окремої заявки на купівлю, продаж або обмін цінних паперів. Місце укладення Договору (Договорів) купівлі-продажу цінних паперів - поза фондовою біржою. У процесі здійснення посередницької діяльності щодо купівлі-продажу цінних паперів, ПрАТ «ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ» виконує наступні функції: • від імені та за рахунок Клієнта укладає договір купівлі-продажу цінних паперів; • діє виключно в інтересах Клієнта; • повідомляє Клієнту на його письмову вимогу всі відомості про хід виконання Договору; • попереджає про ризики конкретної угоди; • виконує дане йому доручення особисто. Крім брокерських та дилерських послуг Товариство надає консалтингові послуги, до яких відносяться: • консультаційні послуги стосовно ринка цінних паперів; • консультаційні послуги стосовно обліку прав власності на цінні папери та обігу цінних паперів в Україні; • послуги щодо стану фондового ринку України; • послуги щодо ринкової вартості простих іменних акцій; • послуги щодо результатів торгів на фондових біржах України з цінних паперів; • консультації щодо інформаційного та організаційного забезпечення проведення загальних зборів акціонерів Замовника; Всім клієнтам надається інформаційна підтримка з питань, пов'язаних з операціями на ринку цінних паперів.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента Товариство у 2019 році не укладало деривативів та не вчиняло правочинів щодо похідних цінних паперів.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування 1)Зокрема інформація про завдання та політику щодо управління фінансовими ризиками Наглядовою Радою ПрАТ «ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ» затверджено Положення про систему управління ризиками професійної діяльності з торгівлі цінними паперами. Метою управління ризиками є недопущення втрати Товариства його ринкової вартості та сприяння підвищенню вартості власного капіталу. Система управління ризиками - сукупність визначених Товариством правил та процедур, спрямованих на виявлення, оцінку та управління ризиками діяльності Товариства із урахуванням його профілю ризиків. Система управління ризиками являє собою частину загальної стратегії Товариства, яка полягає в розробці заходів по нейтралізації можливих фінансових наслідків ризиків, пов'язаних із здійсненням різноманітних аспектів професійної діяльності Товариства. Система управління ризиками базується на дотриманні принципу беззбитковості діяльності, при забезпеченні надійного та безперервного процесу виявлення, оцінки, контролю та моніторингу всіх видів ризику на всіх рівнях, у тому числі з урахуванням взаємного впливу різних категорій ризиків, при забезпеченні оптимального рівня співвідношення між прибутковістю діяльності та рівнем ризиків, що приймає на себе Товариство, здійснюючи певні операції. Головними завданнями системи управління ризиками є: виявлення ризиків; вимірювання ризиків; якісне та кількісне оцінювання ризиків; визначення заходів із запобігання та мінімізації впливу ризиків; моніторинг ризиків; контроль за прийнятним для установи рівнем ризику; проведення моделювання та прогнозування процесів та майбутніх результатів діяльності установи на основі аналізу інформації та оцінки ризиків; визначення ефективності системи управління ризиками та її удосконалення. Відповідно до основної мети завдання управління ризиками полягають у наступному: визначення найбільш вразливих та ризикових напрямків діяльності Товариства; систематична комплексна діагностика ймовірності настання несприятливих подій; вибір альтернативних варіантів управлінських рішень для забезпечення оптимального співвідношення між ризиком та дохідністю фінансових операцій; забезпечення мінімізації втрат при настанні несприятливих подій. Основними принципами управління ризиками професійної діяльності з торгівлі цінними паперами ПрАТ «Ділові партнери»: 1) Принцип комплексності. Система управління ризиками Товариства є комплексною та інтегрованою в бізнес-процеси, що пов’язані з веденням професійної діяльності. Координація діяльності з управління ризиками здійснюється відповідальним працівником з управління ризиками. 2) Принцип адекватності. Складові системи управління ризиками, процедури та інструменти управління ризиками відповідають поточним ринковим умовам, масштабу та складності операцій, що проводяться Товариством. 3) Принцип інформованості. Органи управління та всі співробітники Товариства інформовані про основні ризики, характерні для професійної діяльності з торгівлі цінними паперами, та в рамках виконання своїх посадових обов’язків беруть участь в управлінні ризиками. 4) Принцип безперервності. Процес управління ризиками є безперервним. Товариство при веденні професійної діяльності з торгівлі цінними паперами здійснює управління фінансовими та нефінансовими ризиками. Аналітичним методом, що дозволяє визначити вірогідність виникнення втрат на основі математичних моделей Товариство обрало Нормативний метод. Він базується на використанні системи пруденційних нормативів та фінансових коефіцієнтів, таких як коефіцієнт ліквідності, коефіцієнт заборгованості, коефіцієнт автономії, коефіцієнт маневреності, коефіцієнт іммобілізації, коефіцієнт покриття. Система пруденційних нормативів Товариства складається з наступних показників, що передбачені нормативно-правовим актом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі – НКЦПФР): - мінімальний розмір регулятивного капіталу - капіталу, який Товариство може використовувати на покриття негативних фінансових наслідків реалізації ризиків, що виникають при провадженні ним професійної діяльності на фондовому ринку; - норматив адекватності регулятивного капіталу відображає наявність у Товариства достатнього капіталу для покриття збитків, що можуть виникнути внаслідок реалізації основних ризиків діяльності установи; - норматив адекватності капіталу першого рівня відображає рівень достатності в установи капіталу першого рівня, який є найбільш сталою складовою регулятивного капіталу, для покриття збитків, що можуть виникнути внаслідок реалізації основних ризиків діяльності установи; - коефіцієнт фінансового левериджу відображає кількість залучених коштів, що припадає на одиницю власних коштів установи, та характеризує забезпеченість заборгованості установи її власним капіталом, а також її залежність від залучених коштів; - коефіцієнт абсолютної ліквідності відображає частину поточних зобов'язань, яку установа зможе погасити негайно, та характеризує достатність високоліквідних активів установи для того, щоб терміново ліквідувати її поточну заборгованість. Моніторинг і контроль ризиків — це безперервне спостереження за виявленими (ідентифікованими) ризиками, за відповідністю їх рівня встановленим (прийнятним) значенням, перевірки і виконання операцій реагування на ризики та оцінки їх ефективності впродовж впровадження операцій з професійної діяльності Товариства. Моніторинг ризику передбачає постійне відстеження фінансових та господарських процесів, що здійснюються Товариством, вивчення їхньої динаміки, аналіз причин зміни, розробку превентивних заходів для мінімізації ризиків у разі виявлення негативних тенденцій та вдосконалення бізнес-процесів за результатами проведеного аналізу. Товариство, відповідно до розподілу посадових обов’язків співробітників, їх посадових інструкцій, забезпечує моніторинг (контроль) рівня ризиків, що включені до реєстру ризиків, у наступному порядку: - оцінка вірогідності настання події (реалізації ризику) та її наслідків для діяльності Товариства здійснюється за мірою необхідності, але не рідше ніж раз на рік; - моніторинг пруденційних показників та величини відхилення від нормативного значення (позитивного або негативного), як індикаторів ризиків Товариства, здійснюється щодня; - контроль рівня ринкового ризику, кредитного ризику та ризику ліквідності здійснюється Товариством постійно відповідно до обраної методики кількісної оцінки ризиків. Методики та моделі, які використовуються Товариством для оцінки, вимірювання та контролю за ризиком періодично оцінюються на предмет адекватності поточним реаліям і вимогам. До методів мінімізації ризиків Товариства відносяться уникнення ризику, встановлення допустимих лімітів рівня ризику (лімітування), створення резервних фондів (резервування) або передавання ризику третім особам. Уникнення ризику полягає у розробці внутрішніх заходів запобіжного характеру, які повністю виключають конкретний вид фінансового ризику. До таких заходів в першу чергу відноситься відмова від здійснення фінансових операцій з надмірно високим рівнем ризику. Для уникнення окремих видів ризиків можуть використовуватися заходи, спрямовані на нейтралізацію самої причини виникнення ризикової ситуації. Механізм мінімізації ризиків шляхом створення резервних фондів ґрунтується на резервуванні частини фінансових ресурсів, що дозволяють запобігати негативним фінансовим наслідкам по тих фінансових операціях, за якими ці ризики не пов'язані з діяльністю контрагентів. Основними формами цього напрямку нейтралізації фінансових ризиків є: - формування резервного капіталу Товариства; - формування цільових резервних фондів; - нерозподілений залишок прибутку, отриманий у звітному році. За звітний період Товариство не здійснювало операцій хеджування.
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків д/н
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство в своїй діяльності не керується власним кодексом корпоративного управління. Відповідно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов’язане мати власний кодекс корпоративного управління. Ст.33 Закону України «Про акціонерні товариства» питання затвердження принципів (кодексу) корпоративного управління товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. Загальними зборами акціонерів Товариства кодекс корпоративного управління не затверджувався. У зв’язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент, не наводиться.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Товариство не користується кодексом корпоративного управління фондової біржі, об’єднання юридичних осіб або іншим кодексом корпоративного управління. Товариством не приймалося рішення про добровільне застосування перелічених кодексів. Крім того, акції Товариства на фондових біржах не торгуються.
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовану понад визначені законодавством вимоги: принципи корпоративного управління, що застосовуються Товариством в своїй діяльності, визначені чинним законодавством України та Статутом Товариства. Будь-яка інша практика корпоративного управління не застосовується.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій Інформація щодо відхилень від положень кодексу корпоративного управління не наводиться, оскільки Товариство не має власного кодексу корпоративного управління та не користується кодексами корпоративного управління інших підприємств, установ, організацій.
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства, НАГЛЯДОВА РАДА Товариства є органом, що здійснює захист прав акціонерів Товариства, і в межах компетенції, визначеної Статутом та чинним законодавством України, контролює та регулює діяльність виконавчого органу. Склад наглядової ради (за наявності) Членів наглядової ради - акціонерів 1 (особи) Членів наглядової ради - представників акціонерів 0 Членів наглядової ради - незалежних директорів 2 Комітети в складі наглядової ради (за наявності) Комітетів наглядової ради не створено. Персональний склад наглядової ради Петруньок Ірина Михайлівна - Голова наглядової ради Фесенко Олег Володимирович - Член наглядової ради Артеменко Олег Олександрович - Член наглядової ради П.8.51 Статуту: Голову та членів Наглядової ради Товариства обираються з числа фізичних осіб, які мають повну дієздатність Новий член Наглядової ради самостійно ознайомився зі змістом внутрішніх документів акціонерного товариства Засідання Наглядової ради : №30/1 від 02.01.2019р. Кворум: 66,6%. Затвердження Положення про систему управління ризиками професійної діяльності з торгівлі цінними паперами №31 від 06.03.2019 р. Кворум: 66,6%. Скликання чергових загальних зборів акціонерів Товариства, визначення дати проведення Зборів; Про повідомлення акціонерів про скликання чергових загальних зборів акціонерів Товариства; Затвердження тексту повідомлення, проекту порядку денного та проектів рішень чергових загальних зборів акціонерів Товариства. Призначення реєстраційної комісії, тимчасової лічильної комісії, голови та секретаря чергових загальних зборів акціонерів Товариства. Про затвердження порядку голосування на зборах. Про затвердження форми та тексту бюлетеню для голосування. №32 від 05.04.2019р. Кворум: 66,6%. Затвердження порядку денного та проектів рішень чергових загальних зборів акціонерів Товариства. №32/01 від 26.04.2019р. Кворум: 66,6%. Затвердження Положення про провадження діяльності з торгівлі цінними паперами. №33 від 03.07.2019р. Кворум: 66,6%. Розгляд питань поточної діяльності Товариства, що належать до компетенції Наглядової ради Товариства, прийняття рішень по цих питаннях. №34 від 03.10.2019р. Кворум: 66,6%. Розгляд питань поточної діяльності Товариства, що належать до компетенції Наглядової ради Товариства, прийняття рішень по цих питаннях. Члени наглядової ради не отримують винагороди Наглядова рада Товариства не готує інформацію про свою діяльність відповідно до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР №2826 від 03.12.2013 (із змінами і доповненнями). Інформація про виконавчий орган Директор Гудов Костянтин Володимирович Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства, ДИРЕКТОР ТОВАРИСТВА - є одноособовим виконавчим органом Товариства (надалі –директор), який здійснює керівництво його поточною діяльністю та організовує виконання рішень Загальних зборів Товариства та Наглядової ради Товариства. Директор несе відповідальність за реалізацію цілей, стратегії та політики Товариства. До компетенції директора належить вирішення всіх питань, пов'язаних з керівництвом поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних зборів та Наглядової ради. Загальні збори Товариства можуть винести рішення про передачу частини належних їм прав до компетенції директора. Директор має право без доручення вчиняти дії від імені Товариства, видавати доручення, відкривати в установах банків рахунки, укладати угоди (договори) та інші юридичні акти, представляти інтереси Товариства у всіх вітчизняних та іноземних підприємствах, установах і організаціях, представляти інтереси Товариства в органах влади, місцевого самоврядування, органах судової системи, в установах, організаціях всіх форм власності, зокрема, з іноземними підприємствами, вчиняти правочини від імені Товариства, видавати накази, розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками Товариства та здійснювати інші дії, передбачені нормами чинного законодавства. Директор має право першого підпису на фінансових документах. Директор має право керувати поточними справами Товариства і виконувати рішення Загальних зборів Товариства, Наглядової ради. Директор підписує колективний договір, зміни до колективного договору від імені уповноваженого органу Товариства. Директор призначає на посади та звільняти працівників Товариства. Заохочує працівників Товариства та накладає стягнення. Надає відповідні повноваження та довіреності працівникам Товариства щодо підписання правочинів та інших документів у межах їхніх посадових обов’язків, надає дозвіл представляти інтереси Товариства у відносинах з органами державної влади, органами самоврядування, їх посадовими та службовими особами, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, в прокуратурі, в судових інстанціях всіх юрисдикцій. Директор призначає керівників філій, представництв, дочірніх підприємств за попереднім погодженням з Наглядовою радою Товариства, затверджує відповідні внутрішні положення зазначених підприємств. Директор виконує інші функції, передбачені нормами чинного законодавства України, рішеннями Загальних зборів Товариства, Наглядової ради та внутрішніми положеннями Товариства. Інформація про комітети та проведені засідання виконавчого органу не наводиться, оскільки виконавчий орган одноосібний Директор вправі без довіреності представляти Товариство та вчиняти від його імені юридичні дії в межах компетенції, визначеної Статутом. Виконавчий орган Товариства не готує інформацію про свою діяльність відповідно до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР №2826 від 03.12.2013 (із змінами і доповненнями).
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Відповідно до п.8.51 Статуту Наглядова рада складається з 3 осіб – Голови та членів Наглядової ради, які обираються шляхом кумулятивного голосування Загальними зборами Товариства строком на 3 роки. Голова Наглядової ради обирається на засіданні Наглядової ради з числа її членів, простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Відповідно до п. 8.56. будь-який член Наглядової ради може бути відкликаний або його повноваження достроково припиняються до закінчення строку повноважень Наглядової ради за наявності достатніх на це підстав та у відповідності до норм чинного законодавства. Рішення про дострокове відкликання або дострокове припинення повноважень члена Наглядової ради приймають Загальні збори. Відповідно до п. 8.57 Без рішення Загальних зборів Товариства повноваження члена Наглядової ради припиняються у випадках: • за його бажанням за умови письмового повідомлення про це директора Товариства за два тижні. • в разі неможливості виконання обов’язків члена Наглядової ради за станом здоров’я з письмовим повідомленням про це директора Товариства. • в разі набрання законної сили вироком суду чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов’язків члена Наглядової ради. • в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим. • в разі письмового виразу недовіри до члена Наглядової ради з боку Директора, з подальшим прийняттям Загальними зборами Товариства відповідного рішення щодо припинення повноважень члена Наглядової ради. Відповідно п. 8.76 Директора призначає Наглядова рада Товариства строком на 3 роки. Відповідно п. 8.80. Директор може бути звільненим або відкликаним до закінчення строку повноважень: • за власним бажанням та з інших підстав передбачених чинним законодавством України, • у разі встановлення некомпетентності, зловживання посадовим становищем, розголошення комерційної чи іншої таємниці, або у разі вчинення інших дій чи бездіяльності, що заподіяли шкоду інтересам Товариства в цілому, або за рішенням Наглядової ради Товариства в порядку і на підставах передбачених чинним законодавством України. Будь-які винагороди або компенсації, які б виплачувалися посадовим особам емітента в разі їх звільнення, Статутом та внутрішніми документами Товариства не передбачені.
Повноваження посадових осіб емітента НАГЛЯДОВА РАДА (п.п.8.59-8.56 Статуту): Компетенція, в тому числі виключна компетенція, Наглядової ради визначається чинним законодавством України, Статутом та Положенням про Наглядову раду Товариства. Підготовка та затвердження проекту порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та включення пропозицій до проекту порядку денного, крім скликання позачергових загальних зборів акціонерами Товариства, призначення реєстраційної комісії, тимчасової лічильної комісії, голови та секретаря зборів акціонерів Товариства, належить до компетенції Наглядової ради. Наглядова рада приймає рішення про проведення чергових, а також позачергових загальних зборів на вимогу акціонера, за пропозицією директора, Ревізора Товариства. Наглядова рада приймає рішення про відсторонення директора Товариства від виконання його повноважень та обрання директора Товариства. Проводить визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов’язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій. Приймає рішення про обрання оцінювача майна товариства, у випадку прийняття відповідного рішення Загальними зборами Товариства, та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг. До компетенції Наглядової ради також належить: • прийняття рішень з питань діяльності Товариства, крім питань, що відповідно до Статуту та законодавства віднесені до виключної компетенції Загальних зборів Товариства; • розгляд, підготовка та внесення пропозицій Загальним зборам Товариства щодо питань діяльності Товариства; • розгляд та затвердження звітів директора, Ревізора, крім тих, що віднесені до виключної компетенції Загальних зборів товариства; • аналіз дій директора щодо управління Товариством, реалізації цінової, інвестиційної політики тощо, додержання вимог законодавства; • ініціювання, у разі необхідності, проведення позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; • попередній розгляд і погодження річного балансу і звітів директора та Ревізора про фінансові результати діяльності Товариства; • попереднє, до подання на розгляд Загальним зборам Товариства, узгодження рішень про порядок покриття збитків Товариства у випадку недостатності коштів Резервного фонду. • створення служби внутрішнього аудиту, призначення посадової особи служби внутрішнього аудиту (контролю) та затвердження внутрішніх положень, що регулюють діяльність служби внутрішнього аудиту. ДИРЕКТОР (п.п.8.81-8.86 Статуту): Директор має право без доручення вчиняти дії від імені Товариства, видавати доручення, відкривати в установах банків рахунки, укладати угоди (договори) та інші юридичні акти, представляти інтереси Товариства у всіх вітчизняних та іноземних підприємствах, установах і організаціях, представляти інтереси Товариства в органах влади, місцевого самоврядування, органах судової системи, в установах, організаціях всіх форм власності, зокрема, з іноземними підприємствами, вчиняти правочини від імені Товариства, видавати накази, розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками Товариства та здійснювати інші дії, передбачені нормами чинного законодавства. Директор має право першого підпису на фінансових документах. Директор має право керувати поточними справами Товариства і виконувати рішення Загальних зборів Товариства, Наглядової ради. Директор підписує колективний договір, зміни до колективного договору від імені уповноваженого органу Товариства. Директор призначає на посади та звільняти працівників Товариства. Заохочує працівників Товариства та накладає стягнення. Надає відповідні повноваження та довіреності працівникам Товариства щодо підписання правочинів та інших документів у межах їхніх посадових обов’язків, надає дозвіл представляти інтереси Товариства у відносинах з органами державної влади, органами самоврядування, їх посадовими та службовими особами, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, в прокуратурі, в судових інстанціях всіх юрисдикцій. Директор призначає керівників філій, представництв, дочірніх підприємств за попереднім погодженням з Наглядовою радою Товариства, затверджує відповідні внутрішні положення зазначених підприємств.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління Думка аудитора: стан корпоративного управління Товариства, відповідає в цілому вимогам чинного законодавства.